مرکز استیل

ساخت وبلاگ

ورق استیل که دسته ای از ضایعات استیل به شمار می رود مانند برخی از ورق های فولادی مورد استفاده در صنعت از جمله ورق روغنی و ورق گالوانیزه به صورت رول و شیت عرضه می گردد. فروش این محصول در بازار به صورت مربع و مستطیل می باشد و در ابعاد و اندازه های متنوعی تولید می گردد.

  • ورق استیل معمولا در ابعاد 1*2  و  1/25 * 2/5  و  1/2 * 2/4 و    3 * 1/5  و  1/5 * 6  و 2 * 6 متر تولید  می شود.
  • رق استیل که به صورت  شیت  ساخته می شود غالبا دارای ابعاد استاندارد می باشد که عبارتند از  100*  200  و 250*125 سانتی متر
  • این محصول که به صورت رول در بازار ورق استیل موجود است  در دو عرض 125 و 100 سانتی متر تولید می شود.
  • ضخامت هر دو عرض ورق استیل می تواند به صورت  متوسط  بین اعداد 0.4 الی 0.2میلی متر باشد. بر مبنای هر یک از این ابعاد، وزن ورق استیل محاسبه می شود.
  • وزن ورق استیل از وزن آهن تبعیت می کند و به دلیل ترکیب با عناصری مثل کروم عدد چگالی استیل ۷/۸ خواهد بود.
  • برای مثال وزن یک برگ ورق ۲ میل ۳۰۴ وزنی حدود ۳۱ کیلوگرم برای ابعاد ۱*۲ متر است.
مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل ,رول استیل ,قیمت ورق استیل ,پروفیل استیل ,ضایعات استیل , خرید ورق استیل ,پروفیل استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 181 تاريخ : شنبه 16 / 12 / 1399 ساعت: 16:49

استیل در زندگی روزمره ما جایگاه ویژه ای دارد. شاید هیچ کدام طی فعالیت های روزمره به آن توجه کرده باشیم؛ اما اگر به اطرافتان در محیط خانه، محیط کار، مترو، اتوبوس، کارخانه جات و... توجه کنید، متوجه خواهید شد که اکثر ابزار ها، وسیله ها و ماشین آلاتی که ما به کمک آن ها زندگی را می گذرانیم، از ضایعات استیل و به خصوص ورق استیل ساخته و تشکیل شده اند.

ورق استیل در صنایع و ساختمان سازی کاربرد فراوان دارد. ورق استیل به کار رفته در صنعت ساختمان نیز انواع بسیار مختلفی داشته و هر ساختمان متناسب با نوع کاربری و میزان بارهای وارده به آن از ورق استیل با کیفیت‌ های مختلف و کاربرد های گوناگون بهره می‌برد. به طور معمول ورق استیل به کار رفته در صنعت ساختمان از فولاد کم کربن ساخته می شوند. کار با این نوع از ورق استیل راحت‌تر بوده و امکان سوراخ کردن آن ها نیز در اندازه‌ های مختلف وجود دارد. جاده ها، پل ها، فرودگاه ها، سالن‌های ورزشی و انواع ساختمان‌های پیش ساخته همگی از ورق استیل با ترکیبات شیمیایی خاص خود ساخته می شوند.

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل ,رول استیل ,قیمت ورق استیل ,پروفیل استیل ,ضایعات استیل , خرید ورق استیل ,پروفیل استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 178 تاريخ : شنبه 16 / 12 / 1399 ساعت: 16:49

ورق استیل انواعی از ورق های فولادی موجود در بازار می باشد که از فلز خالص استیل با ترکیب سایر عنصر ها نظیر کربن که شامل 2 درصد آن می باشد، ساخته می شود. خواص مکانیکی ورق استیل مانند سختی و شکل پذیری بر اساس عنصر سازنده این محصول مشخص شده و تغییر می کند. به عنوان مثال افزایش مقدار کربن در این نوع ورق سبب افزایش سختی و مقاومت این محصول شده و از مقدار شکل پذیری آن می کاهد.

لازم به ذکر است که این ورق  که جزئی از ضایعات استیل محسوب می شود، ساخته کشور ایران نمی باشد و از گذشته از کشور هایی نظیر آمریکا، ژاپن، و آلمان وارد کشور ما میشد اما امروزه از کشور هایی همچون چین ، تایوان و آفریقای جنوبی وارد شده و به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید ورق استیل یا انواع ضایعات و پروفیل استیل به یکی از معتبر ترین مراکز فروش استیل، یعنی فروشگاه اینترنتی مرکز استیل مراجعه نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آن از طریق شماره 55533326_021 در ارتباط باشید.

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل ,رول استیل ,قیمت ورق استیل ,پروفیل استیل ,ضایعات استیل , خرید ورق استیل ,پروفیل استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 168 تاريخ : شنبه 16 / 12 / 1399 ساعت: 16:48